Novi Sad
02.12.2015.
09:27 > 16:55
Ni zakon, ni policija nisu sprečili neonacističke organizacije da promovišu svoje stavove na ulicama Novog Sada.
  • 03.12.2015 10:07
    kakvo glupo pravno ponasanje...
    Kazu iako je neuredjeno stanje pravno oko prava okupljanja , postoji zakon iz 2009te o zabrani neonacistickog i fasistickog delovanja itd. Ali ono sto primitivci mnogi izgleda ne vide je sledece:
    Da bi se primenilo nesto iz zakona mora se dokazati da to jesu neonacisticke i fasisticke organizacije i da ti simboli jesu takvi...A jel iko ikada u medijima ili uzivo rekao definiciju "neonacizma" i njihovih simbola??

    To je samo primitivna diskretna podmuklost , a za ljude sa malo mozga bar zivotinjska drskost...zbog primenjivanja tako glupih i dvostrukih standarda, izigravanja ludila , kao primenjujemo pravo a nista nije definisano i pravimo se ludi i pravimo ljude majmunima.

    Razmislite dobro svi! Koliko puta se pominje samo izraz "neonacizam" a nije nikad objasnjen sta znaci!?
    Primitivna i glupa manipulacija, beskicemnjaka nesposobnih politicara.
  • gg

    02.12.2015 17:51
    @Cuj sad ovog
    Zabranjen je " Srbski Otacastveni pokret Obraz".
    Oni su posle osnovali "Srbski Obraz" koji za sad nije zabranjen. Nasli rupu u zakonu. Bice jednog dana dobri politicari kad znaju da izvrgnu zakon u svoju korist...
  • Ex Chapman

    02.12.2015 16:57
    Fašisti nisu patrioti
    Fašisti su neprijatelj svakog normalnog i poštenog čoveka, pa tako i pripadnika naroda za koji se navodno bore i koji je za njih navodno nebeski. Tako srpski fašista ne voli zapravo ni Srbe ni Srbiju. To su obične siledžije koje će sa istim poletom nasrnuti na Srbina, Mađara, Sirijca ili Marsovca - samo ako im tako dođe. Najčešće su u pitanju neuračunljivi likovi koji uživaju u nasilju a povod i žrtva su tu sasvim sporedni.
    Kao i mnogi komentarori ovde ja verujem da njih neko "instrumentalizuje" - koristi kao udarnu pesnicu kada nekog treba zaplašiti. Samo se nemojte iznenaditi kad od sluge nastane gospodar. I nemački konzervativci su verovali da naciste mogu koristiti kao oružje protiv komunista, pa ih onda "obuzdati". A desilo se da su za OSAM GODINA nacisti preuzeli apsolutnu vlast u državi i prvo se obračunali sa tim istim konzervativcima! Mislite o tome!
  • Cuj sad ovog

    02.12.2015 14:49
    za Podbara 11:03 • 02.12.2015.

    Pa ta organizacija je zabranjena, stoga je i njihovo delovanje zabranjeno. Zabranjeno = nezakonito. kakve su to patriote koje krse zakon? Otkad je patriotizam nezakonito delovati protiv zakona svoje drzave?
  • Aleksa

    02.12.2015 14:00
    Nemojte ....
    Nemojte molim Vas tako grubo prema njima , i oni su necija deca (ali nisu dovoljno vaspitana) , evo vidite naucili su da se pise "Srpsko" , a ne "Srbsko" .... popravice se. Dajte im sansu, neko JP , i bice bolji.
  • dragan

    02.12.2015 12:55
    @Anonimus - @Petar - Zakon
    Кад већ цитираш закон у лИЈепој вашој, реци ми како ви стојите за говором мржње? Постоје ли неке казнене одредбе у вашем суставу за оне који не користе говор мржње према Србима?

    Ne znaci ako govori ijekavicom da je covek Hrvat . Jako puno izbeglih Srba tako govori.
  • 02.12.2015 12:44
    @Dragan
    А шта је са "definiran" и "promiču"? Не прави се паматан, кад то дефинитивно ниси.
  • Odo

    02.12.2015 12:38
    Valjda se zna.
    Pa valjda vam je jasno da je Srbija država kriminalaca i nacista. Dok u Nemačkoj sude i zbog nacističke tetovaže, u Srbiji kriminalci i nacisti slobodni. Zna se kome to možete zahvaliti.
  • Шогор

    02.12.2015 12:37
    Rodoljubе, где видиш родољуба на слици? Ове што држе недићеву заставу Србије са нацистичко-немачим типом грба Србије? Па нисам се ја сликао у зиг-хајл пози поред заставе наци немачке са кукачом, већ они. Родољуби мој лакат. Приглупа клинчадија која не зна где је лево, а где десно ће да ми препричава своје политичке тзв. идеје са којекаквих Јутуб видеа. Мани ме славе ти. Још се сада пакују у неке обланде словенске митологије, глуме лудило, у исто време хришћани и многобошци. На кога ли ме то подсећа, ах да, опет на нацисте. То је отприлике на нивоу бунтовних клинаца из 7ог разреда ОШ. И како то они бране Србију? Што вичу да неко треба да се убије или стрпа у логор? Извини, мој деда није био комуниста, али је морао да се брани од таквих за време 2. светског. А ти лепо са њима, научите немачки па се зовите Јозефи, Дитери итд. Еј, унтерменш да ми прича како је Недић био добар. Море шмр.
  • 02.12.2015 12:27
    SNSDAP
    Kada policija nekog ne hapsi, onda to znači da joj je naređeno da ne hapsi tj. da je vlast sama organizovala skup.
  • tolstoj

    02.12.2015 12:25
    Anonimus - Ne slažem se

    To sto ti pricas je neka idelogija, a ova bagra sa ulice to nije. Ko se bori i za sta? Oni samo bljuju neke recenice koje su pokupili, kao i vi, sa nekog stormfronta jer ih lose pukne pivo i trodon. Onda pobenave pa idu nekom da razbiju glavu, nekom Srboljubu, ako ti je to vazno. Vidim, vi, kao i oni, samo blebecete stvari o kojima iskreno pojma nemate, pa mislite da je to neka ideologija. Krenimo samo od tog izgleda, pa koji normalan covek zeli da ga se okolina plasi? Delovanje im je iskljucivo nasilno. Bave se narkoticima, a propagiraju neki "zdrav nacionalni duh". Njihovi izlivi emocija su za psihijatriju. Gde je tu ljubav, patriotizam? Kao, volim Srbiju, pa cu izaci da nekom u istoj toj drzavi slomim glavu, auto, sta god. Jel se tako bori protiv EU? I vi ste neke patriote? U redu da lazete druge, ali sebe nemojte.
  • tolstoj

    02.12.2015 12:18
    @Barracuda

    To nisu "nasa" deca, ja imam svoje koje sam vaspitao. Ocigledno nemas decu, pa mislis da je sve svacije. Mnogo se brate tripujes i dramis. Ovde nema drame, jasno je da je biti ekstremni desnicar posledica loseg vaspitanja, nemastine i licnih kompleksa pojedinaca zbog svega toga. Recimo, da nisu sami po sebi tako iskompleksirani, bili bi askete, umesto licemeri i fasisti jer krivicu ne bi trazili u drugima, nego bi sebe adaptirali na okolinu. Ovako imamo neke kretene koji idejama o prebijanjima i trpanjem u logore misle da promene druge, jer sebe ne mogu. Evo neka mi neko predoci sta to doticni rade, sto je u redu. Vi samo redjajte, ja cu vam objasniti kako je u stvarnosti, ko su ti ljudi (znam neke od njih i licno) i zasto su licemeri u tome sto rade, a pogotovo zasto su kretencine, odakle dolaze njihov bunt koji se pretvorio u sociopatiju i kako su se pravdali da je ok nositi naci oznake. Cisto da se vidi ko su i o kakvim idiotima pricamo.
  • 02.12.2015 12:08
    NS1987
    Jesu li ovi nekog napali,povredili ili pocinili materijalnu stetu?Nisu.I u cemu je onda problem?Sto su gazili tzv. zastavu LSV?A kada su Cankovi autonomasi tukli dedu koji u centru grada svira frulu da bi preziveo,jer ona nije instrument (sta god to znacilo) niko nije reagovao.Kada isti traze odcepljenje tzv.APV ili kad pisu onda se ovi veliki branoci ljudskih prava ne oglasavaju.Pozivanje na antifasisticku tradiciju pod cijom je vlascu 1944-1946. ubijeno preko 100000 ljudi samo u Srbiji, koja je slala ljude u konc. logore na Golom otoku i drugde, dovela seljake do toga da umiru od gladi itd. nije nista bolje nego pozivanje na fasizam.
  • rodoljub

    02.12.2015 11:57
    Danas separatisti sve rodoljube nazivaju nacistima ali bas nas briga!
  • Mastodont

    02.12.2015 11:46
    @Barracuda
    Kakvo sjajno pravdanje šljama. To su deca na prvom mestu istog takvog šljama koji ih je napravio i odgajio.
  • 02.12.2015 11:44
    http://gdb.rferl.org/5C2DB71F-D166-49BF-A7DD-2AA8DB5E6735.jpg
  • Avar

    02.12.2015 11:35
    ovde je sve lepo objasnjeno:
    https://www.youtube.com/watch?v=cjSgaB-v3G0
  • 02.12.2015 11:18
    Celjad DS-a koji su dvanest godina vodili cetnici sa centrom u SANU.
  • ii.

    02.12.2015 11:09
    Pravda za neonaciste.
  • 02.12.2015 10:58
    rodoljub
    U americi, u Nemackoj, u Poljskoj, u Ukrajini ...pravi nacisti i fasisti su zasticeni i slobodno deluju. Kome to odgovara ? U Srbiji nema nacista. Cankovi separatisti, i drugi neprijatelji Srba i Srbije, nacistima nazivaju sve one koji pokusavaju da sprece njihovo neprijateljsko delovanje. U Srbiji ima nacionalista, kao i svuda, ali to neprijateljima Srba i Srbije ne odgovara.
  • 02.12.2015 10:45
    @Petar - Zakon
    Кад већ цитираш закон у лИЈепој вашој, реци ми како ви стојите за говором мржње? Постоје ли неке казнене одредбе у вашем суставу за оне који не користе говор мржње према Србима?
  • Barracuda

    02.12.2015 10:21
    Licemeri
    To su vaša deca, deca nad čijim se postupcima zgražavate, vi pristojni i civilizovani građani. To su deca i vaših poznih godina, umni akademici. Vi ste zavodili njihovo okruženje sofisticiranim projektima, skromnije umove kljukali o veličini srpskog naroda, o nepravdi koja mu se čini i o zaverama koja se pletu oko njega. To su i vaša deca, preplašeni građani. Vaš strah ih umnožava svakoga dana. Kad god okrenete glavu od prizora napada na vašeg suseda druge nacije i vere, kad god ćutite što se fizički preti neistomišljenicima, kad se ne pobunite što se neko od vaših sugrađana proglašava metom za slobodan otstrel, rađa se po jedno dete čije nasilje kasnije ne možete da razumete. Ta deca se stide vašega straha, i zato pokušavaju da pokažu hrabrost. Pošto vi ne smete i ne umete, put do izvitoperene hrabrosti pokazaće im drugi koji će ih iskoristiti za svoje prljave i i glupe ciljeve.
    To su pomalo i vaša deca, Evropljani i Amerikanci, jer niste prepoznali složenost drame i bolesti srpskog naroda i pokazivali razumevanje, čak i naklonost, za one političare Srbije koji su održavali bolest i u toj drami videli uslov svog opstanka. Njih će radovati što ćete, zajedno sa njima, tu decu zatvoriti u geto a vi ćete se čuditi nad besom koju pokazuju.
    To su i tvoja deca Vladimire Putine kao i cela sluđena Srbija, za tvoje zagonetne planove. A ipak ih prezireš jer cinično štitiš neke od onih koji su najodgovorniji za srpsku nesreću.
    To su i moja deca, ali nisam licemeran kao vi ...
  • Hmm

    02.12.2015 10:19
    Nemamo pravnu prazninu, već je prethodni zakon ponovo stupio na snagu! Zaboga, pravnik koji sledeći bude rekao da imamo PRAVNU PRAZNINU zato što je ustavni sud proglasio zakon neustavnim, neka vrati diplomu pravnog fakulteta! A o licemerju vlasti gde čoveka uhapsite (makar on bio i Fajgelj) zato što na svom Fejsbuku zove na ustanak, a delovanje organizacije koja je zabranjena ne sankcionišete, ne vredi ni komentarisati.
  • posmatrac

    02.12.2015 10:12
    live from Novi Sad
    A niko ne spominje da su mogli da zapale Gradsku biblioteku isto to vece, jer je plamen od tih baklih odleteo na krov biblioteka i zamolo da izgori.Mozda im je to i cilj sta ce Srbiji nacitani i obrazovani ljudi kada ovakva s..ka gradom seta.
  • podbara

    02.12.2015 10:03
    Najveći problem ove države je 30-tak zaluđenika koji pri tom ništa nezakonito nisu uradili na tom protestu?
    Kad bi se ovako istraživalo o malverzacijama političara mogli bi da napišete feljton.
    Ali upravo političarima i odgovara da novinari zaluđuju narod marginalnim stvarima u društvu i tako skreću pažnju sa bitnih stvari, a to je kako staviti parče hleba svojoj deci u tanjir!
    I u čemu je razlika u šetnji ovih ludaka i šetnji ekstremnih levičara? Nema razlike! I jedni i drugi su pobornici nečega neostvarivog i dokazano prevaziđenog.
    Nego ajmo sad da vidimo šta ćemo sutra jesti?
  • Abrakapokus

    02.12.2015 09:58
    Kao ne znamo...
    To je ta "rezervna vojska" Službe. Nisu se oni sigurno sami organizovali, već ih puštaju na ulice kada je "potrebno".
  • Aleksandar

    02.12.2015 09:52
    Ko je organizovao?
    Pravog organizatora možete pronaći na ovoj adresi http://gorandavidovic.com/
  • Petar

    02.12.2015 09:51
    Zakon
    Govor mržnje definiran je kao „svi oblici izražavanja koji šire, potiču, promiču ili opravdavaju rasnu mržnju, ksenofobiju, antisemitizam i druge oblike mržnje temeljene na netoleranciji, uključujući i netoleranciju izraženu agresivnim nacionalizmom i etnocentrizmom, diskriminacijom ili neprijateljstvom prema manjinama, imigrantima ili ljudima imigrantskog porijekla.
  • 02.12.2015 09:49
    Ne slažem se
    Kad god se neko bori protiv EU pravca ili pokušava da očuva nacionalni identitet ovog naroda, proglase ga za neonacistu, teroristu, kriminalca i rešen problem.
    Zna se ko su bili nacisti i šta se može nazvati nacistom kao i kakav im je bio program.
    Ne dopuštam da me mediji zavode nazivanjem neonacizma nečeg što nema veze sa time.
    U isto vreme rehabilituju ljude koji su dokazano naškodili civilima u 2.svetskom ratu.
    Uostalom ista ta demokratija EU dozvoljava razne oblike organizovanja pa i satanizam, koji u svom programu i verovanju ima uništenje života, a i gledamo ga često na javnoj televiziji za koju treba da plaćamo pretplatu.
  • JAZZ

    02.12.2015 09:44
    "Zabranjeni neonacisti na slobodi kad to nekome odgovara" u ovom naslovu je sve receno !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna